
Museu Internacional de Titelles d’Albaida
El Palau dels Milà i Aragó custòdia el Museu Internacional de titelles d'Albaida, un centre dedicat a la difusió i estudi de l’art del titella. Et proposem un viatge al·lucinant al misteriós món dels titelles, personatges que cobren vida gràcies a la creativitat del ser humà. Ací viuen els protagonistes d'El Cau de les Feretes! I recordes a la Bruja Averia i els Electroduendes? O als personatges de Les Notícies del Guinyol, Gomaespuma o Babalà? Ací els trobaràs.
Dimarts, dimecres i diumenges, de 09:00 a 14:00 hores. Dijous, divendres i dissabtes, de 09:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 19:00 hores. Dilluns, tancat.
Plaça Pintor Segrelles, 19 46860 Albaida
Gratis per al membre de La Colla i 50% de descompte en l'entrada de l'adult que l'acompanye.
Necessari cita prèvia cridant al telèfon 607201970.
Encara no eres de la colla?

Per a poder gaudir dels avantatges d'esta activitat, has de ser membre de La Colla. Apunta-t’hi omplint aquest formulari amb l'ajuda del teu pare, mare o tutor i fes-te de La Colla! Rebràs el carnet a casa al cap de pocs dies!
- El carnet és personal i intransferible.
- Quan aneu a una activitat, heu de portar-lo i mostrar-lo al personal que el requerisca.
- Pots utilitzar-lo fins al dia que faces 13 anys.